Przeglądając tę stronę akceptujesz pliki cookies. Brak zgody na instalację plików cookies może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej
close

Sagra Technology

Dedykowane rozwiązania branżowe

System Emigo jest oprogramowanie klasy SFA (Sales Force Automation), mCRM (Mobile Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence). Zwiększa efektywność pracowników w terenie, automatyzuje codzienne zadania i czynności, daje pełen zakres potrzebnej informacji. 

więcej

Integra to platforma umożliwiająca automatyczne przekazywanie zamówień z systemu Emigo producenta do systemów magazynowych jego dystrybutorów. Dostarcza informacje o stanach magazynowych, rezerwuje towar i potwierdza realizację każdej pozycji zamówienia.

więcej

Winpoint to spójna i rzetelnie aktualizowana baza danych punktów sprzedaży detalicznej, super i hipermarketów, dyskontów. Tak skrupulatnie przygotowane i uporządkowane źródło wiedzy o klientach pozwala do nich szybko i bezbłędnie dotrzeć. Sprawdzone dane teleadresowe umożliwiają sprawną komunikację telefoniczną, mailową oraz wykonanie zamówienia z klientem.

 

 

 

Precyzyjny targeting

 

Winpoint umożliwi Ci prezycyjny targeting. Wraz z tą usługą otrzymujesz dostęp do wszystkich sklepów w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Dane są na bieżąco aktualizowane, eliminujemy duble i nieistniejące lokalizacje.

 

Trade marketing

 

Możesz wielopoziomowo kategoryzować sklepy pod konkretne działania trade marketingowe, np. według wielkości powierzchni, ekspozycji, obrotu i wielkości asortymentu. Dodatkowo możesz prowadzić ratingi punktów o najwyższym potencjale sprzedażowym.

 

Skuteczna sprzedaż

 

Masz pewność, że Twój plan sprzedażowy jest realizowany. Posiadasz wiedzę o punktach detalicznych w konkretnym regionie. Parujesz klientów z danymi dystrybutorów. Kategoryzujesz potencjał regionów i prowadzisz monitoring zamówień przekazanych do dystrybutorów.

 

Winpoint Ipocrates

Raport Niezgodności Lokalizacji (RNL) to usługa polegająca na rejestrowaniu i syntetycznym raportowaniu istotnych niezgodności pomiędzy deklarowaną a faktyczną lokalizacją reprezentanta w momencie wykonywania przez niego zadań „u Klienta” w systemie Emigo.

więcej

 

 

 

Pobierz materiały

 

Emigo

 

 

Zapraszamy do kontaktu

 

Magdalena 

Sikorska-Hadowska
505 234 233
magdalena.sikorska@sagra.pl